האם לחברים בא.נ.ק.ה מותר להחזיק סכין קפיצית???

פורום זה הינו הפורום הראשי של האתר.
במקביל לפורום זה יפתחו פורומים נוספים לפי הצורך...
פרסם תגובה
tutisdog
הגורו הגדול
הודעות:1072
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
האם לחברים בא.נ.ק.ה מותר להחזיק סכין קפיצית???

הודעה על ידי tutisdog » 10:09 ,21 מרץ 2008, ו'

היי לכולם
השאלה הזו היא במיוחד לחברים באנקה, האם לחבר באגודה מותר להחזיק באוסף סכין אוטומטית או קפיצית כפי שמוכרת בשם????
בעבר היו לי באוסף שלושה דגמים שונים שהצלחתי להביא מרודוס לפני כ-16 שנים . אבל אחד היה על הפנים והתפרק עם הזמן, אחד נתתי מתנה לחבר , והשלישי נעלם עם הזמן אנני יודע לאן :? .

מבחינת החוק אני יודע שהם אסורים להחזקה אבל האם בתור חבר באנקה מותר ויש הקלות?? , כמובן שלצורך האספנות בלבד :lol: אני כאספן מעוניין מאוד להחזיק שוב דגם של סכין קפיצית כלשהיא כחלק מאוסף, אני מאמין שרבים שאוהבים אולרים או סכינים מתקפלים למיניהם יאהבו גם סכין קפיצית באוסף.

ראיתי סכין קפיצית OTF של בנצ'מייד וזה החזיר אותי קצת אחורה עם הנוסטלגיה.

סער
הגורו הגדול
הודעות:1090
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי סער » 13:00 ,21 מרץ 2008, ו'

חברי א.נ.ק.ה. אינם מעל לחוק.
אין איסור על אחזקה של סכין אוטומטית בביתך או בחצרך.

ברווז
מנהל אתר
הודעות:1478
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:חיפה

הודעה על ידי ברווז » 13:34 ,21 מרץ 2008, ו'

מה שיש זה איסור על מכירה או ייבוא של סכין אוטומטית לארץ. כך שאם תצליח להשיג אחת לא אמורה להיות לך בעייה. כמובן כל עוד לא תצא איתה מהבית.
סכין שמקבלים במתנה לא בודקים לה בשיניים...

סכין מהגדרתה היא כלי לפני שהיא כלי נשק.

tutisdog
הגורו הגדול
הודעות:1072
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי tutisdog » 16:07 ,21 מרץ 2008, ו'

אחלה תודה

סער- לא רציתי להשמע כאילו הם מעל החוק , אני חשבתי שבגלל שאסור לייבא ולמכור בעצם גם אסור להחזיק בבית.

טוב לדעת אולי אצליח למצוא משהו או להביא איכשהו :wink:

argentum
תושב קבע בפורום
הודעות:62
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:אי שם בדרום

הודעה על ידי argentum » 19:36 ,22 מרץ 2008, ש'

שאלה- למה סכינים קפיציות נחשבות "אסורות" יותר מאשר מתקפלות אחרות? הרי משתמש מיומן יכול לפתוח סכין בעזרת ה-thumb stud או החור (במקרה של ספיידרקו) כמעט באותה מהירות שבה נפתחת סכין קפיצית!

tutisdog
הגורו הגדול
הודעות:1072
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי tutisdog » 20:24 ,22 מרץ 2008, ש'

שאלה טובה :? מעניין כי בהרבה מדינות בעולם מתייחסים לסכין קפיצית אותו דבר כמו בארץ.

מעניין מה חושבים המחוקקים הם לא שיחקו עם סכינים אף פעם?? אולי הם אף פעם לא אהבו את זה ואולי הרביצו להם כשהיו קטנים.

הנה אני מתחיל להיסחף קצת :wink: :idea: :P :lol:
אני תמיד נוהג לעשות השוואה במדינה שלנו על הרבה דברים מגוחכים, דוגמה טובה זה רשיון נהיגה, וצה"ל. עושים לך בעיה בקבלת רשיון לנשיאת נשק כאשר אתה בוגר, אבל כחייל ילד בגיל 18-21 יש לך נשק זמין ללא הגבלה לרוב , בצבא אתה בוגר ובחיים לא?? המדדים שהם קובעים הם מצחיקים. לגבי הנהיגה זה אותו דבר, הסיכוי למות בתאונה בארץ יותר גבוה ממוות מכלי נשק או בשרות צבאי . ובכל זאת נותנים לילדים בני 16 כבר רשיון על קטנוע ובגיל 18 הוא יכול לעלות על רכב גדול יותר ובגיל 21 על משאית פול טריילר ובעתיד להתפס אחרי 100 דוחות ותאונה קטלנית.

אבל זה דרכו של עולם. עצוב הא.

ברווז
מנהל אתר
הודעות:1478
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:חיפה

הודעה על ידי ברווז » 21:06 ,22 מרץ 2008, ש'

חלק מזה זה העניין שסכין קפיצית (מקדימה) נתפסת כ"נשק התקפי" ולא ככלי עבודה או כ"סכין לתפוזים". החלק השני הוא שסכין קפיצית יכולה בכוח עצמה לחדור לגוף של אדם, וגם זה נתון למחשבה.

tutisdog, אני מבין שאתה עדיין צעיר בגילך.
חלק ממה שאתה אומר נכון ומוצדק- לילד בן 18 אכן יש גישה לנשק הרבה יותר מסוכן ורציני מאקדח. אבל ביחד עם הנשק יש לו התנייה אין-סופית של , סליחה על הביטוי, "בירבורי-שכל" של משמעת ושאר שטויות, כך שבמיסגרת הצבאית זה פחות בעייתי לתת נשק לאדם- הסיכוי שהוא יעשה איתו שטויות נמוך יותר מאשר באזרחות.
לעומת זאת, כל הזמן אנחנו שומעים על דקירות ובשנים האחרונות כבר על יריות במקומות בילוי, תחשבו מה יקרה אם הגישה לנשק חם תהיה בלתי מוגבלת.
אני אישית מעוניין באקדח, כך שאני גם סובל מהחוקים פה בארץ(לא שרתתי בקבע כך שאני לא זכאי להוציא רישיון), אבל החוק דיי מובן לי ומקובל עליי כ"הרע במיעוטו". לא לכולם בארץ יש את אותו מנגנון ריסון שאני יודע שיש לי- לך תדע איך מישהוא יגיב אם יתעצבן יותר מידיי.
אפשר לתקן את זה עם התנייה של בדיקת פסיכולוג לפני חידוש רישיון, אבל לא זו הנקודה פה...

בנוגע לרישיון,
תמיד יהיה מי שישתוללו כי הם לא מבינים מה הם עושים\לא מעניין אותם מה הם עושים, כי זה כיף.גם מבוגרים,אגב, משתוללים פה ושם... :wink:
הטעות מתחילה לדעתי בזה שנותנים רישיון לקטנוע לפני שנותנים רישיון לרכב. אלו 2 עולמות שונים, והעולם של נהיגה על קטנוע הוא הרבה יותר אלים ואגרסיבי מעולם הנהיגה על רכב- אם לא תהיה אגרסיבי על הקטנוע ימרטו אותך. כך הרגלי נהיגה רעים עוברים עם הנהג מהקטנוע לרכב.

תמיד צריך לחשוב על התמונה הגדולה.מקווה שהבהרתי כמה נקודות.
סכין שמקבלים במתנה לא בודקים לה בשיניים...

סכין מהגדרתה היא כלי לפני שהיא כלי נשק.

tutisdog
הגורו הגדול
הודעות:1072
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי tutisdog » 22:08 ,22 מרץ 2008, ש'

אני לא מבוגר ולא צעיר 32 לפני שבועיים, הרבה מהנקודות שאתה מבהיר הם נכונות , אני כמוך גם הייתי רוצה רישיון לאקדח ומעבר לעובדה שגם אני סובל מאותם חוקים , אני מאמין שבכוחם של אנשים לשנות דברים כולל חוקים. כי בסופו של עניין מי שמחוקק ומי שמציע את החוקים אלו אותם אנשי ציבור שאנחנו שמים בכסאם.
את נושא הנשק והצבא נכון יש סכוי קטן יותר אבל גם הוא קורה וקרה בארץ מספר לא קטן של פעמים, חיילים שירו ללא אבחנה ליד המחסום, וכאלה שהרגו את חברה שלהם והתאבדו וכאלה שרק התאבדו, אני יכול להעיד על מקרה אחד שקרה 30 מטר ממני בשרותים של בי'ס חייל שם קץ לחייו עם נשק צבאי.
זה רק אומר שאין דרך לדעת מה אדם יעשה אבל בגלל הצורך הבסיסי להגנה עצמית אני כן חושב שיש מקום לשינויים בחוק.

בגדול אני מאמין גדול ביושרו של אדם ובטוב לב שקיים אצל רובנו ואני מדגיש רובנו. אם העולם היה מושלם אז אצל כולם, אבל אז לא היה לנו על מה להתפלסף :lol: .

ישנם המון אבסורדים בחיים . תמיד הצחיק אותי החופש המוגזם אצל האמריקאים ואצלנו ההגזמה בהגבלה אני לא בטוח כל כך שיש דרך ביניים אצל האזרחים במדינה שלנו, וזה חלק ממה שמאכזב אותי. :roll:

אני גם אופנוען במקרה ורוכב כבר מגיל 16 על כלים דו גלגליים, על תרבות הנהיגה אני לא מדבר כי אין לנו נהגי הרכב והאופנוע שום תרבות נהיגה בארץ ולא משנה איזה תירוץ ניתן להצדיק ויכול להיות שאולי נהיה צודקים אבל כמו שאומרים אין צודק בכביש אלא יש חכם, לצערנו, מה שכן אני משווה את האחריות שנותנים לצעירים כי בארץ לדעתי כלי רכב הוא כמו כלי נשק עם צורת הנהיגה של רבים כאן. ולכן אני טוען שהלוואי ויהיה שינוי כזה או אחר בעמדה של קבלת רשיון לנשק או אפילו אחזקה של נשק קר מסוג שנחשב היום לאסור. כי ברגע שעברת צבא בשלום והחזקת כלי נשק חמים בידייך ולמדת את האחריות הכרוכה בכך אין סיבה שלא תבין זאת גם כאשר תמשיך הלאה בחייך הבוגרים מה שנקרא.

החוק למשל שקובע שגודל כזה של סכין הוא כשר ואחר לא כי הוא אוטומטית יעיד על כוונת זדון הוא לא מושלם. כי בידיים נכונות כל אולר יכול להרוג כמו שידיים רקיות יכולות ומקל יכול..

דווקא במדינה כמו שלנו שמסביבנו אוייבים ופיגועים, כן היו צריכים להתיר יותר גישה לנשק , כמובן שעם הגבלות מסויימות פחות נוקשות מהיום.

היי אבל זו סתם דעתי, אין לי כל כוונת זדון בזה :lol: :lol: :lol: אני חובב כלי נשק בכלל, מת על סכינים אבל אוהב כל מה שיורה ומעיף חפצים למיניהם.

:idea: :idea: :idea: יש רק משהו אחד שיכול לנחם אותי בקטע הזה שלפחות אתה יכול היום לגשת למטווח, לשלם על כדורים , להשכיר אקדח ולירות קצת בדגמים שונים. הלוואי שישנו את החוק לגבי רובי פיינטבול זה יהיה נחמד לשחק עם אשתי מלחמה בחצר . היא בטוח תשמח לתת לי דבל טפ לראש :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :P :P :P :P :P

ברווז
מנהל אתר
הודעות:1478
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:חיפה

הודעה על ידי ברווז » 0:15 ,23 מרץ 2008, א'

המדינה שלנו רחוקה מלהיות מושלמת. לעזאזל, היא רחוקה מלהיות אפילו "סבירה". אבל זו המדינה שלנו, ובה אנחנו חיים, עד שנעבור מפה, או שלא.
באשר לאמונתך שאפשר לשנות דברים, אתה צודק- תלוי רק בגודל הארנק שלך, לצערי. בן אדם פשוט לא יוכל לעולם לשנות סדרי עולם במדינה כמו שלנו כי אין לו את הקשרים הנכונים או את הממון לכך. ניבחרי הציבור שכחו ממזמן שהם נבחרו כדי לשרת את תועלת הציבור.


בכל מקרה, זה לא הפורום המתאים לדיון פילוסופי שכזה :lol: ...
איך אומרים-"צריך לקוות לטוב ולהתכונן לרע".
סכין שמקבלים במתנה לא בודקים לה בשיניים...

סכין מהגדרתה היא כלי לפני שהיא כלי נשק.

רעי
בלייד ראנר
הודעות:683
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:משמרות

הודעה על ידי רעי » 7:54 ,23 מרץ 2008, א'

לגבי האקדח- הסעיף הראשון בדף העילות לבקשת רשיון הוא התנדבות במשמר האזרחי 3 שנים ברצף. גם תרומה לקהילה, גם קצת אקשן פה ושם, וגם זכאות לשאת אקדח כדין. אני מאמין שבעוד שנתיים אוכל לפטור את אבי מהאקדח שלו ולהעביר אותו לרשותי בדיוק על הסעיף הזה. לידיעתכם.
עניין הנשק בצבא- המסגרת היא כל כך שונה, והעיסוק במשמעת ובטיחות באורח יומיומי מאפשרים נשיאת נשק צבאי גם בגיל צעיר יחסית. לגבי עניין האחריות בכלל והרשיונות- אני מאמין שדווקא חינוך לאחריות בגיל צעיר יכול להיות המפתח לשיפור. למשל עניין הנהג המלווה מאוד הגיוני וסביר כשמקבלים רשיון בגיל 15.5 או 16 (הורה ילווה בנהיגה ילד בכיתה י') ויותר בעייתי בגיל 18 (הוא בגיר ע"פ החוק, למה הוא צריך מלווה?!). חבל שאין אצלנו בחברה הרגל של חינוך לאחריות. גם העניין השרירותי של אורך הלהב או מנגנון הפתיחה בסכינים מיותר לחלוטין כשעניין הכוונה הוא הקובע. אין לי סטטיסטיקה מעודכנת, אבל אני מוכן להתערב שב- 75% מאירועי האלימות בהם מעורב סכין, הכלי היה סכין מטבח או סכין חיתוך (יפני), ולא אולר אוטומטי או ספיידרקו "פוליס".

ברווז
מנהל אתר
הודעות:1478
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:חיפה

הודעה על ידי ברווז » 19:27 ,23 מרץ 2008, א'

רעי כתב: חבל שאין אצלנו בחברה הרגל של חינוך לאחריות. גם העניין השרירותי של אורך הלהב או מנגנון הפתיחה בסכינים מיותר לחלוטין כשעניין הכוונה הוא הקובע. אין לי סטטיסטיקה מעודכנת, אבל אני מוכן להתערב שב- 75% מאירועי האלימות בהם מעורב סכין, הכלי היה סכין מטבח או סכין חיתוך (יפני), ולא אולר אוטומטי או ספיידרקו "פוליס".
נכון. אני מאמין שאתה צודק לחלוטין.
אבל.
ברגע שיש כוונה, סכין באורך העולה על 10 ס"מ תוכל לגרום ליותר נזק(דהיינו להגיע עד הלב). מכאן החקיקה. כנ"ל לגבי שיטת הנעילה-סכין שאינה ננעלת היא לא בדיוק טובה לדקירה כי היא עלולה לפגוע בדוקר, וגם אי אפשר להשתמש בה באלימות מופגנת- דהיינו להיות לגמרי משוגע ולסובב אותה בתוך הנידקר\לעשות חרקירי(זו לא מילה אמיתית!!! המונח הנכון הוא סיפוקו)לכמה כיוונים. למרות שאני ממש לא מאמין שזו הסיבה לחוק אלא דווקא סיבה יותר הגיונית בעקיפין- סכין ננעלת יכולה להחשב נשק התקפי, בעוד שסכין שאינה ננעלת משמשת כאולר כללי כמו השוויצרי, ולמעשה כשאני חושב על זה לעומק ההיגיון היחיד פה זה לאפשר לאנשים ללכת עם אולר שוויצרי ברחוב ללא חשש ממעצר. המולטיטולס קצת הרסו את זה, כנ"ל גם הדגמים הננעלים של וויקטורינוקס...
אלימות תמיד הייתה ותמיד תהיה, מה שניתן אולי לעשות זה רק לצמצם את היקפיה ע"י הסברה וחינוך. אבל במדינה שבה לאף אחד לא אכפת מחינוך כי זו אחריות המורה, והמורה לא יכול לחיות ממשכורתו, אז גם לו לא ממש אכפת מחינוך... מה כבר יכול לזוז? :arrow:
סכין שמקבלים במתנה לא בודקים לה בשיניים...

סכין מהגדרתה היא כלי לפני שהיא כלי נשק.

tutisdog
הגורו הגדול
הודעות:1072
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי tutisdog » 20:25 ,23 מרץ 2008, א'

צריך לבקש מגאידמק שירוץ לתרום למשרד החינוך גם ככה הוא רץ לתרום לאן שאפשר, לפחות כך יהיו תקציבים סופסוף. לצערי אני ואישתי צוחקים שאנחנו לא יודעים לאן לשלוח את הבת שלנו כשיגיע זמנה ללכת לבי"ס, אולי עד אז גאידמק יספיק לתרום ויהיה חינוך יותר טוב כאן :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ts
אביר האפל
הודעות:437
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:גן-יבנה

הודעה על ידי ts » 14:06 ,31 מאי 2008, ש'

[quote="רעי"]לגבי האקדח- הסעיף הראשון בדף העילות לבקשת רשיון הוא התנדבות במשמר האזרחי 3 שנים ברצף. quote]

לא מדוייק
העיניין הזה בוטל לא מכבר כיוון שיותר מדי אנשים ניצלו את המצב.
בשנים האחרונות מקשים יותר ויותר על הוצאת רישיון לנשק ואף על השבתת נשק והחזקתו מושבת.
כיום קשה להוציא רישיון גם אפ הייתה איש קבע
ההתניה לרישיוםן היא מדרגה מסוימת.
ולגבי הטענה שנותנים נשק בצבא אז כך
לפי דעתי אקדח הרבה יותר מסוכן מנשק ארוך ולא בשל טווח הפגיע כי אם באחזקה.
אנשים רבים מעוניינים באקדח כיוון שקל לשאת אותו
מעטים האנשים שיסתובבו עם נשק ארוך סתם כך אך אקדח הוא מוצנע הרבה יותר
וקל לנשיאה ועל כן הוא יותר "מסוכן" אדם יכול לאבד אשתונות ולעשות שימוש בלתי נכון
וכיוון שהוא כבר אליהם אז יעשה בו שימוש.

sektor
נושא - כלים
הודעות:108
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי sektor » 0:05 ,18 נובמבר 2009, ד'

גם התעייננתי בנושא סכין אוטומטית ומה שהבנתי שסכין כזו אני יכול להחזיק בבית אפילו אם אני לא חבר ב א.נ.ק.ה.? אם זה כן נכון למה יש איסור על מכירה או ייבוא של סכין אוטומטית לארץ? אין פא סתירה?

הפטיש
אביר האפל
הודעות:453
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:חיפה

הודעה על ידי הפטיש » 9:57 ,18 נובמבר 2009, ד'

סכין קפיצית כנשק התקפי - זה בהחלט נכון. מצד שני, הרבה סכינים עם להב קבוע הינן נשק התקפי גם כן, הכוונה שלי היא לסכינים עם להב פגיון דו-צדדית, למשל, סכין של פיירביירן-אפלגייט, או פיסמייקר של קולד סטיל. אף אחד לא ישתמש לעבודה או לאוכל בפגיון! ודווקא פגיונות עם להב קבוע לא בעיה לקנות בעסק שמוכר סכינים, למשל, בריקושט מוכרים פגיון של קרשו שאמור לשמש כביכול צוללנים. בקיצור, לא הגיוני בכלל...
Crocodile Dandy said: That's a knife!

drorhermesh
נושא - כלים
הודעות:118
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

לגבי האוטומטים

הודעה על ידי drorhermesh » 0:54 ,19 נובמבר 2009, ה'

הקו בחלוקה של סכינים בין נשק "התקפי" וכלי עבודה הוא אפור. עם זאת סכיני צוואר, סכינים אוטומטיות וסכיני לחימה הן בברור כלי נשק. כמה מאיתנו צריכים להב של 12 ס"מ ביום יום? כמו האקדח מפתה לקחת סכין לחימה על הגוף וזה "קול". קול בדיוק בעיני אותם "חמי דם" שאנחנו לא רוצים סכינים אצלם. נכון שהם יכולים לקחת גם סכין מטבח, אבל הם לא לוקחים אותה, זה לא קול. גם סכין יפני מרגיש ילדותי ליד איזה קולדסטיל. אם הם נושאים סכין "אסור", לשוטר קל לזהות ולהחרים אותה.
כתוצאה כשהרוחות מתחממות יש יותר סיכוי שאגרופים יעופו ולא סכינים. אני יודע שאפשר להרוג גם עם צרור מפתחות או שרוך, אך זה דורש יותר תכנון ומיומנות, ההפך מדם חם. מאותה סיבה, למרות שהייתי מעוניין באקדח כדי להתאמן בקליעה, אני מבין למה החוק נגד. אגרופים הורגים פחות מדקירות, וגם בדקירה הסכין לא פוגע בעובר אורח מקרי.

Guest

הודעה על ידי Guest » 20:42 ,20 נובמבר 2009, ו'

tutisdog כתב:אחלה תודה

סער- לא רציתי להשמע כאילו הם מעל החוק , אני חשבתי שבגלל שאסור לייבא ולמכור בעצם גם אסור להחזיק בבית.

טוב לדעת אולי אצליח למצוא משהו או להביא איכשהו :wink:
אחזקה בבית של כל פריט קר הינה כשרה לחלוטין

יובל
אגדת הפורום
הודעות:699
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:באר שבע

הודעה על ידי יובל » 21:10 ,20 נובמבר 2009, ו'

עומר יעבץ כתב:אחזקה בבית של כל פריט קר הינה כשרה לחלוטין
כלומר, אם יש לך בית נייד (Mobile Home) או קראוון, אתה יכול (לכאורה) לטייל עם הסכינים לאילת או לאן שמתחשק לך...

- מדוע המכונית שלך לא נחשבת מין "אקס-טריטוריה" כזאת ?

- האם השהיה במכונית אינה נחשבת לשהיה ברשות הפרט ?

- האם הוראות-החוק לגבי החיפוש בבית ולגבי החיפש במכונית אינן זהות ?

tutisdog
הגורו הגדול
הודעות:1072
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי tutisdog » 23:49 ,20 נובמבר 2009, ו'

לגבי הקפיציות למינהם , זה כבר שירשור די ישן :wink:

לאחר התשובות שקיבלתי לגבי אחזקת כלי נשק קרים בביתי , כבר מזמן אני מחזיק שלוש אוטומטיות. :lol: בבית בלבד כמובן :wink:

יובל
אגדת הפורום
הודעות:699
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:באר שבע

הודעה על ידי יובל » 9:50 ,21 נובמבר 2009, ש'

כלומר, במילים אחרות, הסכין היא לא חוקית רק בדרך מהדואר או מהמוכר אליך הביתה, ורק בבית היא הופכת לחוקית...

האם רק אני מצליח להבחין כאן באבסורד ?

tutisdog
הגורו הגדול
הודעות:1072
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי tutisdog » 11:17 ,21 נובמבר 2009, ש'

כל החוק בארץ לגבי אולר וסכין הוא חוק אבסורד, והחוק מנוסח בצורה כזו שלא משנה מה תעשה, תמיד נטל ההוכחה יהיה עליך ולא על השוטר.
אבסורד אחד גדול.

יובל
אגדת הפורום
הודעות:699
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:באר שבע

הודעה על ידי יובל » 17:44 ,21 נובמבר 2009, ש'

אם-כן, הדרך היחידה שהיא חוקית לכל אורך הדרך לרכוש סכין היא שהמוכר יבוא אליך הביתה וימכור לך את הסכין שלו בתוך הבית שלך.

רגע, אבל זה הופך אות המוכר לעבריין, לא ?

אלא-אם מכירת סכינים בבית הלקוח היא חוקית...

מישהו יכול אולי להתיר את הפלונטר הזה ?

tutisdog
הגורו הגדול
הודעות:1072
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי tutisdog » 18:19 ,21 נובמבר 2009, ש'

אין דרך להתיר את הפלונטר , בעצם אולי יש , לעבור לארה"ב למדינה שבה אין חוק שמונע ממך להחזיק סכין אוטומטית.

Guest

הודעה על ידי Guest » 23:54 ,21 נובמבר 2009, ש'

יובל כתב:
עומר יעבץ כתב:אחזקה בבית של כל פריט קר הינה כשרה לחלוטין
כלומר, אם יש לך בית נייד (Mobile Home) או קראוון, אתה יכול (לכאורה) לטייל עם הסכינים לאילת או לאן שמתחשק לך...

- מדוע המכונית שלך לא נחשבת מין "אקס-טריטוריה" כזאת ?

- האם השהיה במכונית אינה נחשבת לשהיה ברשות הפרט ?

- האם הוראות-החוק לגבי החיפוש בבית ולגבי החיפש במכונית אינן זהות ?
החיפוש מותר לשוטר אם יש לו עילה לחשוב שאתה עומד לבצע עברה
החיפוש מותר בכלי תחבורה - "קרוון" עונה להגדרה זו
בכל העולם סכין או אולר משמשת כלי לגיטימי
דקירות קורות בגלל חינוך לוקה ובגלל כלי נשק טקטיים הנפוצים בשוק
להב ננעל הינו חלק חיוני בסכין, סכין ללא להב ננעל היא מסוכנת למשתמש בה וכולה לגרום לפציעה חמורה (מניסיון אישי של מי שנסגר לו על היד אולר קולד סטיל).
סכין יפאני וסכין שף יכולים להרוג ללא בעיה, כמו שרעי ציין לא צריך ספיידרקו כלי להרוג.

פרסם תגובה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד