המכירה השנייה.

פורום זה הינו הפורום הראשי של האתר.
במקביל לפורום זה יפתחו פורומים נוספים לפי הצורך...
פרסם תגובה
ברווז
מנהל אתר
הודעות:1478
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:חיפה
המכירה השנייה.

הודעה על ידי ברווז » 0:43 ,15 מאי 2009, ו'

ואני עוד חשבתי שהמכירה הראשונה הייתה מבאסת.
חברים, אפילו הצעת פתיחה לא הייתה.
אני מאוכזב בצורה רצינית.
ניסיון העבר העיד על כך שיהיו צרות עם דברים שנעשים לטובת הפורום וחבריו, אבל אני הייתי אופטימי, ואמרתי ש"לי זה לא יקרה" וש"הפעם הכל יהיה בסדר" ואפילו ש"כל הלוטים יימכרו".
יש מטרה מאחורי המכירה הזו, שלשמה התגייסתי, תחת נטילת הוצאות על עצמי שאני לא אראה שום תמורה עבורן. יחד איתי התגייסו כמה אנשים טובים שאכפת להם מהפורום הזה ומהתחום באופן כללי, ותרמו פריטים מהלב, כולל כמה יקרים פיזית ויקרים לליבם, ברמה כזו שלא היה לי נעים לקבל את הפריטים מהם למכירה. אבל המטרה הייתה לנגד עיני- לעשות משהו טוב לטובת הפורום.
לפורום הזה יש יכולת לגדול ולהתפתח בצורה משמעותית, כולל לכיוונים שכרגע אף אחד לא חושב עליהם ולא רואה איך הם יסתדרו. יש תוכניות להפוך את הפורום למסחרי בעתיד, יש תוכנית מגרה לקידום תחום האיסוף, יש תוכניות מגרה נוספות שאין כרגע טעם להרחיב עליהם את הדיבור, ויש תוכניות שעדיין לא התחלתי אפילו את השלב הראשון שלהם.
כולם תלויות במערכת טובה יותר של האתר, אבל הכי הרבה הן תלויות בכם..
אתם אלה שגורמים לשינוי, אתם אלה שמזיזים רעיונות שהופכים לתוכניות שבסוף גם מתממשות, אתם אלה שלמעשה מהווים את הפורום הזה.

הועלו למכירה 2 לוטים נכון לעכשיו מתוך 7 מתוכננים. 7 לוטים שונים, 2 מהם של פריטים בודדים.
חברים, האם אתם יודעים שרק הצילומים לקחו מעל 7 שעות מצטברות?
הייתה פה השקעה אדירה בירידה לפרטים, בחקירת הפריטים, תיעודם, למידת התנהלות של בתי מכירות פומביות על מנת להתאים את המכירות לתקן כלשהו, באמת שהושקעה פה הרבה אנרגייה.ולא רק מבחינתי-מה עם החברים שממש פתחו את הלב ותרמו פריטים?

התרומה של לוט ההטלות בלבד הייתה בשווי של 1300 ש"ח! אלף ושלוש מאות שקלים חדשים טבין ותקילין, שהתורם פשוט זרק לאוויר, מסתבר.
ואפילו לא הצעת פתיחה.
חשבתם לרגע איך התורם מרגיש? איזו תחושה חמוצה של אכזבה החמצה ובעסה זה?
אף אחד לא מכריח אתכם להישאר עם הפריטים שאתם לא אוהבים. אחרי שקניתם, אתם מוזמנים לעשות עם הפריטים כל העולה על רוחכם כולל למכור אותם הלאה, אפילו מעל גבי האתר הזה.

כל ההשקעה הזו הייתה מתוך מחשבה שהאנשים פה יפתחו את הכיס ואת הלב, ויעזרו לאתר.
האם המחשבה הזו הייתה מוטעית?
האם יש בכלל טעם להמשיך עם המכירות?!
סכין שמקבלים במתנה לא בודקים לה בשיניים...

סכין מהגדרתה היא כלי לפני שהיא כלי נשק.

tutisdog
הגורו הגדול
הודעות:1072
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי tutisdog » 1:55 ,15 מאי 2009, ו'

אני אישית גם התאכזבתי לראות שכך יצא בסוף
אני לא יכול להציע הצעה אחת בגלל שלא נותר לי קצת ספייר כסף אחרת הייתי הולך על לוט השוויצרי.
לפי איך שנראה המצב לאחר שתי המכירות הראשונות, הייתי מציע לערוך הצבעה בין 600 החברים הרשומים ולשאול דעתם האם כדאי להמשיך עם המכירה, במידה ולא תהיה היענות אולי כדאי להפוך את האתר הזה לאתר בתשלום, אני מאמין שאם כל אחד מ600 החברים הרשומים ייתן 10 או 15 שקלים לשנה זה יכסה את הסכום הדרוש לשדרוג האתר וייתן שנה הבאה עוד סכום .
צריך לקחת בחשבון שברגע שזה יהפוך להיות אתר בתשלום , אפילו אם זה סימלי כמו סכום של 10 שקלים, סביר להניח שיהיו חברים שלא יחזרו או ירשמו חדשים, אבל לדעתי הכנה אם דרך מכירות התרומה לקידום האתר זה לא ילך , אז אולי כדאי לקחת סיכון בלהשאיר את האתר כמו שהוא או לבקש מהחברים לשלם דמי הרשמה .
אני בטוח שאוכל להרשות לעצמי הרשמה כזו פעם בשנה ואם אידרש אני אעשה זאת בשמחה וברצון.

אמיר_לב
אביר האפל
הודעות:431
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי אמיר_לב » 2:17 ,15 מאי 2009, ו'

אני חייב לומר משהו על כל העניין הזה, ואני מקווה שאף אחד לא יפגע
קודם כל,
המצב הזה קצת הזוי, ואני מדבר על מכירה למימון האתר. שמעתי אישית כבר רחשים והתלחשויות מכמה וכמה אנשים בנוגע לכל המצב הזה על תשלום גבוה מידי לתחזוקת האתר.
בנוגע למכירה עצמה, אישית לא ראיתי אף לוט או אפילו סכין בודדת שרציתי לרכוש, ובטח לא לוט שלם במחיר שאמנם כלוט נמוך אבל מי שירכוש אותו בעצם ירכוש גם דברים שלא ממש ירצה במחיר שיראה גבוה. הסכין היחידה שחלפה מחשבה לרכוש היתה המתקפלת מהלוט עם הידיות, אבל בתכלס, אני לא מעוניין בכל השאר רק בסכין וגם זה אם יש לי סכום מיותר.
כן הפורום עובד בחינם ואני יודע כמה עולה אחסנה ושם לדומיין, אבל בשורה התחתונה, אתם מדברים על אנשים שמדברים פה על איסוף סכינים ועשו זאת לפני האתר כך שלא ממש יהיה להם אכפת אם האתר ישאר או ירד.
בנוגע לדבריו של סול, כן 10 שקלים זה לא כסף רציני, אבל זה לא עניין התשלום, אני אפילו לא אכנס לכל התהליך של גבית התשלום, בין אם זה יהיה בצורה מקוונת או בדרך אחרת ,
אני אישית חושב, שיש דרכים אחרות לכסות את התחזוקה שלו חלק מהדרכים נשללו על הסף וחבל, לפני דמי חבר וכן רוב החברים פשוט יעזבו ויחכו לפורום החינם הבא, ואם לא תמיד יש את יד 2 .
אגב רק לסכם, אמנם יש מעל 600 חברים אבל אם תשימו לב, במהלך הזמן שאני פה, נתקלתי בהודעות או תגובות של אולי 10-20 אנשים, כשכל השאר נרשמו ולא משתתפים או פשוט לא קיימים (הכוונה לרישומים כפולים או חשבונות לא פעילים כבר)

SAAM007
תושב קבע בפורום
הודעות:86
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:אשקלון

הודעה על ידי SAAM007 » 12:42 ,15 מאי 2009, ו'

עלות החזקה של האתר:
אני לא יודע מה התוכנית לשדרוג האתר ומה העלות החודשית לאחזקת האתר,
אבל אני כן יודע שעלות חבילת אחסון בארץ גבוהה באופן משמעותי מחבילת אחסון בחו"ל.
אני ממליץ לבדוק לרכוש חבילת אחסון בחו"ל ולא בארץ מאחר שהעליות זולות באופן משמעותי.
אני יקח לדוגמא חברה ישראלית: .intervision.co.il
וישווה אותה לחברה אמריקאית: godaddy.com
ניקח את החבילה הכי זולה של החברה הישראלית: 6.95$ חודשי ומקבלים 500MB אחסון 3GB תעבורה.
החבילה הכי זולה בחברה האמריקאית: 4.99$ חודשי ומקבלית 10GB אחסון ו 300GB תעבורה.
אז אולי הגישה לשרת הוא לא תוך כ- 30ms אלא כ- 200ms אבל זה שטות כי זה התגובה שאנחנו מקבלים מכל שאר האתרים בחו"ל ואנחנו לא מתלוננים.
אז בשביל גישה טיפה יותר מהירה לשלם עלות גבוהה ולקבל חבילה קטנה במיוחד זה לא שווה את זה לדעתי.

אז באמת שווה לבצע את השוואה לראות מה עדיף. לי יש חבילה ב godaddy.com של 6.99$ עם 150GB אחסון ו1500GB תעבורה ואני לא משתמש אפילו ב 2% מזה (אבל אני צריך את החבילה היקרה יותר כי אני מחזיק כמה דומיינים על אותה חבילה).

תרומות:
אם תחליטו לעבור לחבילת אחסון בחו"ל אז הרבה חברות נותנות אפשרות לשלם באמצעות PayPal. אז מה שניתן לעשות זה פשוט לפתוח חשבון PayPal ולהוסיף באתר הודעה קטנה של בקשה לתרומה עם הכתובת PayPal שאנשים יוכלו לתרום להמשך הפעלת האתר. זה קל, זה פשוט, הרבה אנשים מחזיקים חשבון PayPal ולהעביר 5$ 10$ כל איזה חצי שנה תרומה לאתר זה הרבה פחות לוגיסטיקה מאשר מכירה פומבית. במיוחד שמשלמים את עלות החזקת האתר מאותו חשבון PayPal אליו מועברות התרומות.
ברור שזה לא יעיל כאשר מדובר בחבילת אחסנה בארץ כי בארץ משלמים בשקלים ולא מקבלים PayPal ואז להוציא את הכסף מ PayPal עולה 22 ש"ח...
(ואם יש לך חבילה זולה של כ 7$ בחודש אז מספיק 10 תורמים של 10$ בשנה בשביל לסגור את העלות חבילת האחסון)

המכירה הפומבית:
זה רעיון יפה וכל הכבוד לתורמים. אבל כמו שצויין כאן זה תלוי בפריטים והעלות שלהם. אותי מעניין הלוט השוויצרי, יותר נכון פריט אחד מהלוט השווצרי. זה הפריט היחיד שהייתי מוסיף לאוסף שלי. אבל אם העלות של הלוט תהיה יותר מאשר אני מוכן להוציא על הפריט הזה אני לא יודע אם אני בכלל הציע.

יש רעיון נוסף: אולי במקום שאנשים יתרמו את הפריטים אולי אם יש אנשים שיש להם פריטים למכירה (יקרים יחסית) אז הם יכולים לעמיד את הפריטים למכירה במכירה הפומבית ונגיד לקבוע שכל סכום שיתקבל עבור הפריט מעבר לסכום המבוקש יתרם לאתר. נגיד יש למשהו סכין שווה 500 ש"ח והוא רוצה למכור אותו אז הוא מחליט שנגיד הוא רוצה 200 ש"ח עבורו אז כמה שימכר הסכין מעל 200 ש"ח הכסף יועבר לאתר. נגיד נמכר ב 400 ש"ח אז 200 עוברים למוכר ו 200 לאתר.
זה רק רעיון, צריך לחשוב על זה יותר לעומק אבל מה שיוצא מזה זה שהמוכר/תורם מוכר פריט שרצה למכור ותורם לאתר במקביל, האתר מקבל תרומה והקונה תורם לאתר וקונה פריט אחד שהוא חושק בו.
אבל שוב אי אפשר לעשות את זה בפריט שווה 50 ש"ח...

עלות חבר באתר:
אני לא חושב שזה רעיון טוב לבקש מחברים באתר לשלם סכום סימלי עבור היותם חברים באתר. אני חושב שהרוב לא ישלמו ויעזבו וזה לא תלוי בעלות של הרישום, אפילו אם זה 5 שקלים לשנה. כי כאשר מדובר בכיס של אנשים ולפחות רוב האנשים יעשה את החשבון עלות מול תועלת ואם הם החליטו שיש יותר תועלת האם זה עדיין שווה את זה אחרי הטירחה של לבצע את התשלום (לפעמים גם לבצע תשלום זה לוגיסטיקה ואז זה מוציא את החשק של לנסות בכלל).

זה דעתי בנושאים האלו.
[url=http://victorinox.saam007.com/gallery.php]תמונות מאוסף ה Victorinox שלי[/url]

Guest

הודעה על ידי Guest » 15:44 ,15 מאי 2009, ו'

דעות זה דבר יפה
יישומן לעומת זאת אינו תמיד תלוי מחיר
האתר מבוסס על הבניוקר
מערכת חופשית של לינוקס
לפני שעברנו לSPD המאחסן הקיים שילמנו אותו מחיר אבל פרצו לנו לאתר כל שני וחמישי
אתם לא זוכרים את זה
מאז שעברנו אליהם, ךא פרצו לנו לניהול אפילו פעם אחת!!
אם נחליף מערכת תכנות ובק-בון של האתר, נוכל אולי לעבוד אחסון

SAAM007
תושב קבע בפורום
הודעות:86
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:אשקלון

הודעה על ידי SAAM007 » 16:23 ,15 מאי 2009, ו'

עומר יעבץ כתב:דעות זה דבר יפה
יישומן לעומת זאת אינו תמיד תלוי מחיר
האתר מבוסס על הבניוקר
מערכת חופשית של לינוקס
לפני שעברנו לSPD המאחסן הקיים שילמנו אותו מחיר אבל פרצו לנו לאתר כל שני וחמישי
אתם לא זוכרים את זה
מאז שעברנו אליהם, ךא פרצו לנו לניהול אפילו פעם אחת!!
אם נחליף מערכת תכנות ובק-בון של האתר, נוכל אולי לעבוד אחסון
אני עדיין לא רואה איפה הבעייה ?
למה צריך להחליף "מערכת תכנות" בשביל לעבור ל host אחר ומה הקשר ל בק-בון ?

היום כל חברת אחסון שמכבדת את עצמה נותנת אפשרויות אחסון על Linux או על Windows (בדרך כלל התשלום זהה) ההבדל כמובן בשפת התכנות (PHP או ASP) ושני החבילות בדרך כלל יתמכו כמעט באותם קומפונטטים (ב WIndows יש תמיכה ב Access DB שבדרך כלל אין ל Linux אבל שניהם יתמכו בשרת SQL כלשהו ובדרך כלל MySQL)
כרגע יש לך חבילה שרצה על Linux אז כל מה שצריך זה חבילה אחרת שרצה על Linux - אין צורך לכתוב את האתר מחדש או משהו כזה כאשר עוברים host... כל הסיפור הוא להעתיק את התיקיות וקבצים (שזה הדפים של האתר והקוד של האתר) מהאחסון הישן לאחסון החדש, ליצא את ה SQL DB לקובץ (מהשרת הישן) וליבא אותו ל SQL DB מהקובץ הזה (בשרת החדש) ואז לתקן בקוד של האתר את הפנייה ל SQL Server (לכתובת החדשה).

פריצה לאתר נעשת באחת משני דרכים (בגדול): לדעת את הסיסמא של האתר או להשתלט על השרת שהאתר מאוחסן בו. אז או שהסיסמא שלך הייתה פשוטה, או שמי שאחסן לך את האתר לא מנע התקפות כמו שצריך. כנראה הספק שהיית מאחסן בו לפני זה היה זוועה אבל זה לא אומר שכל הספקים ככה. לכן עדיף לקנות חבילת אחסון מחברה רצינית שמחזיקה חוות שרתים משלה ומבטיחה לך 99.99% זמן online. חברות אחסון גדולות לפעמים יתנגדו לאחסן לך אתר מסויים אם הוא מועד לפורענות (מבחינת התקפות) בשביל להגן על שאר הלקוחות שלהם.

זה ממש לא סיפור לעבור Host וה Down Time הצפוי לא צריך להיות יותר מ 48 שעות - הזמן שבו לוקח ל DNS להתעדכן.

זה מה שאני יודע מהניסיון שהיה לי אבל אולי אני טועה (אני בסה"כ סטודנט שנה שלישית בהנדסת תוכנה, מתכנת מגיל 16 במגוון שפות תכנות ובין השאר גם תכנתתי PHP ו ASP ולכן יש סיכוי שיש משהו שפיספסתי שגורם למעבר הזה להיות לא אפשרי).
[url=http://victorinox.saam007.com/gallery.php]תמונות מאוסף ה Victorinox שלי[/url]

tutisdog
הגורו הגדול
הודעות:1072
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי tutisdog » 17:14 ,15 מאי 2009, ו'

הרעיון של SAAM לגבי שרת שיושב בחו"ל טובה ביותר וכך גם הרעון של תרומה דך PAYPAL עם לינק קטן באתר עבור תרומה,

הרעיון שלי היה למצוא דרך תחליפית למכירה פומבית, הרעיון של תשלום סמלי לאתר היתה רק איזושהוא רעיון שיש משקל גדול של סיכון שהוא בריחת חברים רשומים , כמו שאמיר אמר יכול להיות שחלקם של החברים הרשומים זה בכלל חשבונות כפולים מעבר לרעיון שלי הכללי לגבי למצוא צורת מימון אחרת שיכולה להיות על בסיס יותר קבוע על מנת שיהיה אתר ישראלי לאספני סכינים.

הרעיון של SAAM הוא פיתרון קלאסי למצב הזה, יש לינק לתרום ומי שמעוניין יכול לתת ומי שלא מעוניין לא נותן .
האתר של הקבוצה שאני משחק איתם משחקי רשת יושב על אותו עיקרון , אנחנו בערך 15 איש שכל אחד תורם כאשר יש לו קצת עודף לתת.

אם אתם שואלים אותי זה אולי פיתרון יותר טוב מכל המכירות הפומביות הקרובות והעתידיות למען גיוס כסף. כי התגובה של חלק מהאנשים לגבי הפריטים יש בה מן הצדק ושוב לא בהכרח שיהיה תוצאות טובות למכירות הבאות גם אם יוצעו למכירה שוב על פי מחיר הרזרבה.

דעתי היא לזרום עם ההצעה של SAAM לפרסם לינק , אני יודע שאני אתרום .

Guest

הודעה על ידי Guest » 18:54 ,15 מאי 2009, ו'

אגב יש לי PAYPAL
אם נרצה ליצר תרומה דרך שם
ביחס למעבר, הוא אפשרי
החבילה הנוכחית מסתיימת באוגוסט או ספטמבר
עד אז שילמתי... :?
ביחס למכירות הפומביות, אולי כדאי למכור פריט אחד או שניים במקום חמישה
גם הרכב הלוט הוא ענין אישי
אני למשל לא מתעניין בסכיני הטלה בכלל

Guest

הודעה על ידי Guest » 19:04 ,15 מאי 2009, ו'

SAAM007 כתב:
עומר יעבץ כתב:דעות זה דבר יפה
יישומן לעומת זאת אינו תמיד תלוי מחיר
האתר מבוסס על הבניוקר
מערכת חופשית של לינוקס
לפני שעברנו לSPD המאחסן הקיים שילמנו אותו מחיר אבל פרצו לנו לאתר כל שני וחמישי
אתם לא זוכרים את זה
מאז שעברנו אליהם, ךא פרצו לנו לניהול אפילו פעם אחת!!
אם נחליף מערכת תכנות ובק-בון של האתר, נוכל אולי לעבוד אחסון
אני עדיין לא רואה איפה הבעייה ?
למה צריך להחליף "מערכת תכנות" בשביל לעבור ל host אחר
הייתה מחשבה לשדרג את המערכת למשהו אחר ולא להבניוקר
המערכת הזו בגלל שהיא מערכת שיתופית קלה לפריצה ולהזרקות קוד וגם די מוגבלת בעיצוב
קשה גם למצוא בלוקים מעניינים ותכנים להבניוקר 2
חשבתי לשדרג כדי לאפשר דברים נוספים באתר
אני די מרוצה מחברת האחסון כי היא תומכת בכל מיני בעיות עם האתר ומסייעת לי לפתרן וחוסכת עלויות מתכנת לפעמים
לא כולנו מהנדסי תוכנה... אני מכיר מקלדות ומסתדר לא רע אבל לא תכנת

אמיר_לב
אביר האפל
הודעות:431
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי אמיר_לב » 20:33 ,16 מאי 2009, ש'

SAAM (אני מתנצל כבר, אני לא יודע מה השם שלך), יש קשר בין מערכת האתר לעלות האיחסון, לצערי נתקלתי בזה לא פעם כשחברות איחסון ביקשו מחירים מטורפים על אתרים זהים אבל מבוססים למשל סימופני PHP לעומת ASP, זה מסביר גם את הפריצות לאתר אגב.
אגב ישנם שני דומיינים, לאתר, SAKIN.co.il KNIFE.co.il חבל לדעתי
עוד משהו קיימים היום הרבה מתכנתים שיכולים לעשות את העבודה במהירות ולסגור פרצות במחירים תחרותיים.
לגבי PAYPAL לא ניתן להעביר את הכסף כיום לארץ ככה שזה מהווה בעיה לשלם למישהו על זה, אלא אם הוא מקבל כסף דרך שם גם.

הצעה ידידותית עומר, תכנתו בPHP ופשוט תבדקו פרצות, כאחד שכן מתעסק בזה אמנם אין מערכת לא פריצה, אבל לSQL injection ופריצות ברוט יש פתרון ככה שהמערכת תהפוך לעמידה יותר, וגם לגבי הבק אופיס ( בק בון) ניתן לאבח אותו מלבד פופ אפ בניהול בעוד דרכים כמו הסתרת הרוט לדטא בייס שלו. :wink:

SAAM007
תושב קבע בפורום
הודעות:86
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:אשקלון

הודעה על ידי SAAM007 » 21:22 ,16 מאי 2009, ש'

אין קשר בין עלות אחסון למערכת האתר (ואם יש היא צריכה להיות זניחה - משהו כמו 1$ בחבילות קטנות)

לדעתי אתה מתבלבל בין עלות פיתוח לבין עלות אחסון.
אתה צריך להבין שאתה קונה חבילת אחסון אתה מקבל מקום בדיסק על שרת מסויים ורוחב פס - זה מה שמוכרים לך בחבילת אחסון. מה שאתה מדבר זה בקשה להקמת אתר כולל אחסון אז ברור שיש הבדלים בין ASP ל PHP. ב- PHP יש המון קוד חופשי וחינמי ברשת ולכן עלות ההקמה של האתר זולה באופן משמעותי כי פשוט לוקחים קוד קיים מהרשת מבצעים כמה שינויים קטנים כמו יצירת לוגו לאתר ועבודה קצת על ה CSS. ב ASP אין הרבה קוד חינמי כמו ב PHP ולכן הפיתוח יקר יותר.

אתה צריך לחשוב על זה ככה (זה לא דוגמא אחד לאחד אבל הרעיון):
יש לך תוכנה כלשהי (במקרה שלנו האתר) שרצה על המחשב שלך בבית ונניח שיש בו Win XP Pro.
נניח שאתה משכיר את המחשב בעלות של 100 ש"ח לחודש.
עכשיו אתה מוצא משהו שישכיר לך מחשב עם Win XP Pro בעלות של 80 ש"ח - מה ימנע ממך להחליף מחשב ?
התוכנה (מערכת האתר) כבר כתובה - אין צורך לכתוב אותה שוב אז מה הבעייה לקחת את המחשב החדש להעתיק את התוכנה אליו ולהפעיל אותה ?
זה בדיוק אותו דבר באתר (אפילו יותר קל). יש לך את הדפים של האתר - זה קוד ב PHP. הוא רץ על שרת Apache (בדרך כלל רץ על Linux). אז כל מה שצריך לעשות בשביל לחליף אחסון זה לרכוש חבילה על שרת Apache ולהעתיק את הקוד של האתר (ולהעביר את ה SQL DB אבל גם זה פשוט וקל).

אתה צריך להפריד בין עלות פיתוח האתר לעלות אחסון האתר.

ומה זה משנה אם יש Domain אחד או שניים ? פשוט קונים חבילה שתומכת בזה.
לי יש 5 דומיינים על אותה חבילה שעלותה רק 7$ בחודש וששלושה מהם מצביעים לאותו אתר בדיוק (
saam007.com saams.info vsakcs.info)
דרך אגב היום לקנות domain עם סיומת .info עולה 0.99$ לשנה הראשונה ומקבלים חבילת אחסון קטנה לשנה שמספיקה לרוב האתרים הפרטיים (ואני די בטוח שגם לאתר בגודל הזה).

אם אתם באמת חשובים שזה סיפור אז אני מוכן להראות לכם כמה קל זה (כל מה שאני צריך זה גישת Read מה FTP של האתר ואני יכול לעלות את האתר הזה על החבילה שלי בשביל להדגים כמה קל זה).

בקשר ל PayPal אז אתה כן יכול להעביר כסף מה- PayPal לכרטיס אשראי שלך - הם עושים זיכוי לכרטיס וזה עולה 22 ש"ח. למיטב ידעתי זה עובד רק עם Visa בארץ אבל יכול להיות שעכשיו הם תומכים גם ב MasterCard כי שאני בדקתי את הנושא זה היה לפני כשנה. היום מופיע לי אפשרות לבצע זיכוי לכרטיס אשראי שלי (ויש לי MasterCard) אבל אף פעם לא השתמשתי בזה כי תמיד מצאתי מה לקנות בכסף.
[url=http://victorinox.saam007.com/gallery.php]תמונות מאוסף ה Victorinox שלי[/url]

tutisdog
הגורו הגדול
הודעות:1072
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי tutisdog » 23:21 ,16 מאי 2009, ש'

PAYPAL התחילו לזכות את הכרטיס, חשבתי שצריך להיות לך חשבון אמריקאי על מנת שתוכל לקבל כסף . טוב לדעת , למרות שבויזה כרגע אני לא רואה זאת ואני משתמש בויזה כאמצעי תשלום של PAYPAL שלי.
אבל גם כך כל המטרה היא לתרום ישירות לחשבון של המשכיר באתר חו"ל, כמו הקבוצה של הרשת שאני חבר שם, המנהל אתר שלנו הוא זה שהקים את האתר הוא שם לינק באתר שלנו ישירות לחשבון שלו אצל אלה שמשכירים לנו את אתר האחסון. ככה הוא שקט אנחנו תורמים את חלקנו . הוא פשוט בעל החשבון שם ואם אין מספיק תרומות הוא משלים את ההפרש.

SAAM007
תושב קבע בפורום
הודעות:86
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:אשקלון

הודעה על ידי SAAM007 » 23:38 ,16 מאי 2009, ש'

בשביל למשוך כסף מ PayPal חזרה לכרטיס האשראי שלך (רק VISA):
כנס ל PayPal
ב My Account יש לך Withdraw
אתה צריך להגיע למסך כזה:
תמונה
תלחץ על הקישור השני ותגיע למסך הזה:
תמונה
תמלא את הפרטים ותמשיך משם (אבל אם כבר מוזן לך כרטיס Visa אז כנראה שלא תגיע למסך הזה בכלל... אני לא יודע)
[url=http://victorinox.saam007.com/gallery.php]תמונות מאוסף ה Victorinox שלי[/url]

אמיר_לב
אביר האפל
הודעות:431
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי אמיר_לב » 8:28 ,17 מאי 2009, א'

ממש לא, אני כיום די בבלאגן בגלל אתר שפיתחתי בסימפוני ולמעשה חברת האיחסון רוצה ממני 120$ בחודש לעומת 150$ בשנה

ומאוד משנה כמה דומיינים יש לך, כיום העלות תהיה גבוהה יותר אבל היא די זניחה,

בנוגע למה שאמרת על המערכת אין כל כך קשר יש לך את כמות המידע שיאוחסן על האתר ואת התוכנה המתאימה לכך, כיום רוב הסרברים תומכים בASP ולא בשפות תכנות טובות וחדשות יותר, אתה עדיין צריכה תוכנה מתאימה, אני לא יודע אם אתה מתכנת אבל בהנחה שלא, תשאל רק את חברת האיחסון שלך מה יקרה אם תרצה להעלות אתר חדש/ מערכת משודרגת בPHP...

SAAM007
תושב קבע בפורום
הודעות:86
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:אשקלון

הודעה על ידי SAAM007 » 12:32 ,17 מאי 2009, א'

במקרה אני מתכנת גם ASP וגם PHP (כמובן שזה כולל AJAX( ועבדתי עם SQL Server ו MySQL אז אני מכיר ויודע איך הכל עובד.

שרת Web הוא זה שמריץ את הקוד של האתר שלך.
יש שני סוגים שרתים פופלארים:
Apache שעובד על Linux - תמיכה ב PHP בעיקר (ניתן להפעיל גם ASP אבל צריך Plug)
IIS של Microsoft - תמיכה ב ASP בעיקר.
רוב השרתים בעולם הם דווקא Apache שתומכים ב PHP ולא של Microsoft. אז זה ממש לא נכון מה שאתה מציין שרוב השרתים תומכים ב ASP. אולי אתה מדבר על שרתים בארץ אז אולי אבל המגמה העולמית זה דווקא PHP ורוב הקוד הפתוח הוא ב PHP ולכן העלויות זולות יותר בפיתוח (שאין קשר לאחזקה בכלל).

הבדל בין אם יש לך דומיין אחד, שניים או יותר (בהנחה שהם מפנים לאותו אתר !!!!) אז כל מה שמדובר זה בעוד טבלה קטנה שיושבת ב DNS. אין הבדל משמעותי בעלות ברוב חברות אחסנה.

חבילת אחסון כוללת: מקום בדיסק, רוחב פס, מסד נתונים, תיבות דואר ואם צריכים Plugs נוספים.
יש חבילות אחסון שנקנות כחלק מהחזקת האתר וזה כבר סיפור אחר ופה זה הכסף.

בקיצור כבר נמאס לי לדבר על זה. אני במקרה מכיר את התחום הזה יותר מכל דבר אחר ואני יודע שאפשר לחסוך המון כסף בתחום הזה אם קצת מכירים ויודעים מה לבקש ולדרוש (וזה מנסיון בחברה שעבדתי לפני שהתחלתי ללמוד). אז שהיה בהצלחה.
[url=http://victorinox.saam007.com/gallery.php]תמונות מאוסף ה Victorinox שלי[/url]

אמיר_לב
אביר האפל
הודעות:431
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי אמיר_לב » 12:53 ,17 מאי 2009, א'

מה הקשר, כמה שטויות שאין קשר ביניהן מה הקשר בין מה שכתבתי לשרת הHTTP אפאצ'י???, אפשר למצוא היום תומכות PHP וASP אבל מה שאמרתי הוא ההבדל במחיר שמבקשות חברות האחסון. אפשר גם למצוא אחסון לסימפוני שאני עובד עליו היום אבל זה ייצא יקר יותר, ואם אתה כל כך מבין אז תן הצעה קונקרטית במקום כל השטויות מסביב, גם מחזיקי הפורום וגם אני נתקלו במחיר מטורף על על האתר שלהם בגלל סוג המערכת יש לך משהו זול יותר? שתף במקום כל ה...
טוב זה די אדיוטי ומיותר אפילו להמשיך את השיחה הזו, לא מועיל ולא עוזר בכלום....

Guest

הודעה על ידי Guest » 16:00 ,17 מאי 2009, א'

הנה לדוגמא מחירי אחסון על linux.
החבילה של 5$ לחודש, כוללת שני שמות דומיין (לא תומכים בסיומת .co.il).
החבילה של ה-4$ כנראה גם תספיק.
www.1and1.com
תמונה

יש גם את 110mb.com שמאחסן בחינם(בלי פרסומות), ובשביל Database כמו mysql צריך לשלם תעריף חד-פעמי.
תומך ב-php והכל.

http://www.110mb.com/plans.php

Pesel

הודעה על ידי Pesel » 16:41 ,17 מאי 2009, א'

הצאה שלי לשנות את שם האתר ל"מחשבים למבינים"

polycros
תושב קבע בפורום
הודעות:90
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי polycros » 9:07 ,18 מאי 2009, ב'

אני דווקא רוצה להגיב בקשר לעניין של המכירה עצמה.
אני עוקב אחרי המכירות ועד כה לא מצאתי שום סכין שדיבר אלי
ואני בטוח שכמוני יש עוד רבים , אני לא חושב שצריך להתייאש מהרעיון ,
חוץ מזה רציתי לשאול אם יהיה גם לוט של להבים קבועים או רק מתקפלים???

בודו
נושא - כלים
הודעות:101
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי בודו » 10:57 ,18 מאי 2009, ב'

אני עקרונית מצפה ללוט של היאפניות, לקנות איזה טנטו וואקאזאשי של PAUL CHEN ב300 שקל, אחח

polycros
תושב קבע בפורום
הודעות:90
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי polycros » 12:13 ,18 מאי 2009, ב'

אני מבין לליבך בודו בתקווה שאכן יהיה לוט יפניות ,
אני מאמין שברגע שיהיו לוטים יותר "עממים" ולא שמכוונים לכיוונים ספציפים כמו
אולרים שוויצרים או סכיני הטלה , תיהיה הענות גדולה יותר ץ

Pesel

הודעה על ידי Pesel » 12:37 ,18 מאי 2009, ב'

בודו כתב:אני עקרונית מצפה ללוט של היאפניות, לקנות איזה טנטו וואקאזאשי של PAUL CHEN ב300 שקל, אחח
נחמד לפגוש איש עם חלום. :D :D :D :D

sagiexe

לגבי הלוטים והמכירות...

הודעה על ידי sagiexe » 14:12 ,18 מאי 2009, ב'

אני מאוד מעוניין בחלק מהדברים המתפרסמים למכירה, אבל לא לוט שלם. מדוע לא להפריד?
אני אשמח להתחרות על אחד הסכינים של קולד סטיל לדוגמא, אבל אני לא צריך 2.
כמו כן, האם אני, בתור מוכר פרטי של סכין, יכול להציע הצעה למנהל האתר? לי אין בעיה למכור סכין , אפילו במכירה פומבית עם סכום התחלתי, ולתת לאתר כ 10 אחוז מההכנסה, כפי שנהוג בבתי מכירות פומביות.
האם זה אפשרי?

דובון
אביר האפל
הודעות:474
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:גוש דאנס

הודעה על ידי דובון » 14:53 ,18 מאי 2009, ב'

נדמה לי בודו (בתור אחד התורמים למכירה) שהכוונה לא היתה שתמצא כאן מציאות פרועות במחירי רכוש גנוב -או כזה "שנפל מהמשאית"-אלא היפוכו של דבר:שלמען המצווה של לתמוך בהמשך קיומו וקידומו של האתר, אנשים יריבו על הזכות לשלם יותר מהמחיר אצל דילר מוזל בחו"ל -כולל כל העלויות הנלוות.זו לפחות היתה הפילוסופיה שהניעה אותי.
אם ההתייחסות היא כאל בזאר טורקי ,שחולמים לקנות חפצים ברבע המחיר, אז יש כאן איזה פספוס קונספטואלי אדיר!
גם אם תנצח במירוץ העכברים תישאר עכבר

בודו
נושא - כלים
הודעות:101
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי בודו » 15:00 ,18 מאי 2009, ב'

משבר, מיתון, לימודים ואלפי גורמים אחרים נוטים לגרום לי לסלוד מדבריך. אני לא אדם עשיר, אני סך הכל אזרח צעיר במדינה שמנסה להתקיים בכבוד, בשקט ולהתקדם, הן בלימודיי והן בתחביבי(אומניות לחימה, אספנות ועוד). משום כך, אני סבור שתוכל להבין שאין ברשותי לשלם על לדרמן 500 שקל, במיוחד לאור העובדה שאותו דגם נמכר בחנות בארץ בסכום הנמוך בהרבה. אני אשמח לקדם את האתר כפי שאני יכול, לייעץ ולכוון אנשים, לשאול שאלות ולצבור ידע, אך אין ברשותי את האמצעים לממן את האתר, מצטער.

דובון
אביר האפל
הודעות:474
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:גוש דאנס

הודעה על ידי דובון » 15:21 ,18 מאי 2009, ב'

לא התכוונתי להעליב-גם אני ניסיתי ומנסה בכל מיני מקומות ופורומים ולוחות ומכירות "לתפוס מציאות פרועות" ,וזה קרה לי פעם או פעמיים בקניית ספרים ב-איביי.
אף אחד מאיתנו לא נדרש לצרף הצהרת הון בעת הרישום,ולכן אתה לא יכול לדעת שגם מצבי התזרימי בעת הזאת הוא מן הפחות אטרקטיביים שהייתי בהם-לפחות בעשור האחרון.בין השאר מטעם זה לא קניתי סכינים בשנים האחרונות.
כל מה שניסיתי לחדד היה שכאשר אתה מוזמן לעשות מצווה,הרי שכרה בעצם עשייתה ,והיא לא אמורה להניב רווחים אחרים.
ייתכן שאני תמים-תמיד הייתי חשוד בכך-אבל אני די משתבח בכך שאני טוב מאד ב-"לצאת פרייר" גם בגילי המתקדם.
גם אם תנצח במירוץ העכברים תישאר עכבר

קרמיט
אביר האפל
הודעות:330
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי קרמיט » 15:59 ,18 מאי 2009, ב'

אני עוקב אחרי המכירה הפומבית מתחילתה וליבי עם דובון.
כמו דובון גם אני תרמתי פריטים. ולא, מצבי הכספי לא טוב (ולא אפרט). אי מוכר את רוב האוסף שלי כי אני צריך כסף. בכל זאת תרמתי. מנסיוני הדל בחיי, מי שתורם או לא תורם ניכר באופיו ולא בכיסו. המטרה הייתה לקדם את האתר ולכן מצופה שאנשים יראו בקנייה שלהם גם כן תרומה ולא חלון הזדמנויות.

רם (קרמיט)

tutisdog
הגורו הגדול
הודעות:1072
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי tutisdog » 16:34 ,18 מאי 2009, ב'

קרמיט כתב:אני עוקב אחרי המכירה הפומבית מתחילתה וליבי עם דובון.
כמו דובון גם אני תרמתי פריטים. ולא, מצבי הכספי לא טוב (ולא אפרט). אי מוכר את רוב האוסף שלי כי אני צריך כסף. בכל זאת תרמתי. מנסיוני הדל בחיי, מי שתורם או לא תורם ניכר באופיו ולא בכיסו. המטרה הייתה לקדם את האתר ולכן מצופה שאנשים יראו בקנייה שלהם גם כן תרומה ולא חלון הזדמנויות.

רם (קרמיט)
מסכים עם כל מילה שלך ושל דובון ב1000 אחוז, זו הסיבה שגם אני תרמתי פריט. ואני כולי תקווה שלמרות ההתחלה הצולעת משהו של המכירות הפומביות , לבסוף נצליח .

ברווז
מנהל אתר
הודעות:1478
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:חיפה

הודעה על ידי ברווז » 18:30 ,18 מאי 2009, ב'

גם אני מסכים לחלוטין עם הנאמר.
וגם אני תרמתי כמה פריטים.
כל כך הרבה רצון טוב של כל כך הרבה אנשים הלך למכירה הזו, ופשוט כואב הלב לראות שאיש לא מציע. ואם מוצע, אז המכירה לא מתקדמת.
זו אגב אחת הסיבות שבעטיין נבלמים הרבה רעיונות ומבצעים עבור חברי הפורום- חוסר ההיענות הזה.
סכין שמקבלים במתנה לא בודקים לה בשיניים...

סכין מהגדרתה היא כלי לפני שהיא כלי נשק.

פרסם תגובה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 10 אורחים