ללא מילים - ויש הרבה כאלה

פורום זה הינו הפורום הראשי של האתר.
במקביל לפורום זה יפתחו פורומים נוספים לפי הצורך...
פרסם תגובה
יובל
אגדת הפורום
הודעות:699
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:באר שבע
ללא מילים - ויש הרבה כאלה

הודעה על ידי יובל » 0:26 ,11 דצמבר 2009, ו'


סער
הגורו הגדול
הודעות:1090
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי סער » 18:45 ,15 דצמבר 2009, ג'

אני לא יודע לגבי הדגם הספציפי אבל ישנם אולרים "טקטיים" רבים שיכולים לשמש כנשק גם במצב סגור - הם צריכים להיות גדולים מעט מהממוצע ובעלי חלק אחורי מחודד (יותר או פחות) כדי שיוכל לשמש ליצירת לחץ או למכה אפקטיבית. למשל - הספיידרקו פוליס הוותיק שתוכנן ככזה, הספיידרקו גונטינג שתוכנן כנשק חד/קהה בעל כמה אפליקציות, דגמים מסויימים של בנצ'מייד ובוודאי שיש עוד.
אוצר וחוקר נשק היסטורי

ACT - Armed Combat & Tactics

יובל
אגדת הפורום
הודעות:699
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:באר שבע

הודעה על ידי יובל » 21:52 ,15 דצמבר 2009, ג'

אמת ויציב, רק שבלינק המצורף אפשר לראות בבירור תנועות חיתוך רוחביות ואנכיות Slashing בעיקר במיקום של עורקים וגידים, ביד, בצוואר, בכתף וכדומה. נראה כאילו הוא בחר להדגים אותן עם אולר סגור, כי עד כמה שהספקתי להבין, נקודות תורפה ספיציפיות הן מאד מדוייקות מבחינת המיקום שלהן, והפגיעה בהן, היא בתנועה שדומה למכות-דקירה.

הטכניקה שלו מעניינת, ונראית מאד חסכנית בתנועות.

אמיר_לב
אביר האפל
הודעות:431
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי אמיר_לב » 12:13 ,16 דצמבר 2009, ד'

את האמת הקליפ נראה קצת מגוחך, רוב התנועות הן שיסוף ודקירה, השימוש פה הוא לא כתוספת לbashing של האגרוף. המקסימום שניתן להשיג משימוש בכלי כזה שלא יכלול שיסוף/דקירה היא כיווץ נוסף של האגרוף להפוך אותו ליציב יותר ולכן גם חזק יותר. - (פחות אויר כשמאגרפים טוב יותר)
רק קצת רקע -זה שימוש באומנות לחימה בשם קאלי(אלבו קאלי סילאט- ישנו גם אדם שמאמן בה במרכז)- אומנות לחימה פיליפינית, המציג הוא אמן לחימה מפורסם בעל מגוון קלטות של שימוש באומנות הזו ברחוב. אומנות אפקטיבית במיוחד לבעלי כושר וקורדינציה, מזכירה קונג פו עם עוצמה של מואי תאי. אגב רוב התנועות ממש לא חסכוניות אבל הכרחיות בדומה למואי תאי הן נועדו להטעיות ולתפוס גם קצב מסוים, זה מוסיף הרבה בקרב!
אגב לגבי החיתוך, רוב החיתוכים היעילים מתבצעים דווקא לשרירים ולנקודות אסטרטגיות כמו בלוטות לימפה (בית השחי בסרטון), חיתוך לדוגמא של התלת ראשי קל בגלל ,שהשריר עצמו בולט ואף יותר בתנועה של אגרוף, יגרום כמעט מיידית לאובדן יכולת שימוש ביד שתקפה.

אני אישית מחכה לראות שימוש אפקטיבי במיוחד בקרמביט, כל מי שראה סכין כזו ויש לו זיקה מסויימת לאומנות לחימה רואה מייד סכין לחימה, השאלה מי יפתח שיטת לחימה רשמית איתה.

אמיר_לב
אביר האפל
הודעות:431
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי אמיר_לב » 12:19 ,16 דצמבר 2009, ד'

אגב - אני לא יודע אם מותר לשים פה קישורים כאלו, אבל תראו את זה ,
זו פשוט סכין אולטימטיבית ללחימה בידיים הנכונות
http://www.youtube.com/watch?v=fRfP_Q4McUM

פרסם תגובה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים