המכירה הפומבית נכנסת להילוך. בתפריט-שלב השאלות והתשובות.

פורום ייעודי לקנייה ומכירה של סכינים בין חברי הפורום.
חוקי הפורום
ההודעות בפורם הינן חינם.
השימוש לסוחרים בפורום אסור והוא מיועד לאספנים המעוניינים למכור סכינים במסגרת תחביב ולא יותר מ-6 פריטים בשנה.
האחריות במסגרת מכירה הינה על המוכר. מוכר שמוכר סכינים או ציוד אחר בפורום ימכור רק לבגירים מעל גיל 18, המוכר מתחייב כי יבדוק באמצעות סריקת ת.ז של המוכר או צילום מסמך מזהה רשמי, קודם למסירת הממכר לקונה או לשליחתו.
תהנו, מקווה כי תרוו נחת מהמערכת. הנהלת האתר.
פרסם תגובה
ברווז
מנהל אתר
הודעות:1478
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
מיקום:חיפה
המכירה הפומבית נכנסת להילוך. בתפריט-שלב השאלות והתשובות.

הודעה על ידי ברווז » 20:50 ,2 אפריל 2009, ה'

למי שלא שמע עדיין, מתוכננת מכירה פומבית למטרת תחזוק האתר. התקנון שלה מופיע בלינק הזה.

העדכון האחרון מופיע גם כן בלינק הנ"ל.

בכל מקרה, המכירה עכשיו נכנסת להילוך גבוה.
כפי שכתבתי, המכירה הנ"ל נועדה למטרת תחזוקת האתר בלבד, וסכום היעד אליו יש להגיע הוא 4000 ש"ח, למטרת החלפת מערכת הפורום באחת מתקדמת.

אני רוצה להדגיש, שההנהלה (אני ועומר) , תורמי הפריטים והמארגנים לא נראה חצי גרוש, עם או בלי חור באמצע- הכל נעשה בהתנדבות מלאה, ללא שום תמורה.
הפריטים נתרמו ללא תמורה למכירה, חומר רקע על הפריטים, צילומים באיכות גבוהה, משלוח הפריטים לזוכה, ניהול המכירה באופן שוטף, וכל כאבי הראש האפשריים הקשורים לכך כולל הוצאות דלק, נעשות בהתנדבות מלאה וללא שום כוונת רווח אישי.


כל אגורה תגיע לתוך האתר וכך תחזור אליכם, הקונים, עם מערכת יותר נוחה ומהירה, יותר מקום איכסון לתמונות, ניהול תמונות נוח יותר, כלי מערכת מתקדמים יותר שיאפשרו דברים שהיום הם הסטאנדארט במערכות פורומים בעולם ואינם קיימים כאן, יכולת הגנת מידע משופרת כנגד מתקפות של בוטים, ספאמרים והאקרים (כבר ידענו את מנת חלקנו מאלה בשנים עברו), ועוד.

הפריטים המוצעים שווים יותר, הרבה יותר, ממה שאנו מבקשים כמחיר ראשוני עליהם. מחיר עדכני משוער בעולם האספנים ומידע נוסף יצורף לפריטים הנ"ל, כולל לינקים ומקורות מידע. כשיועלו התמונות אכריז על כך בראש חוצות, ואבקש מעל במה זו מתותחי הפורום להיכנס, להעיף מבט, ולשפוך עוד קצת אור מידע אישי - ומסתובב פה הרבה מזה, האמינו לי.
אז- אל תחשבו על למצוא מציאות במחיר מגוחך, הפריטים הללו שווים הרבה, ובאמת שאין צדק אם תציעו עליהם מחירים נמוכים מדיי- לא לתורם, לא לאתר, ובסופו של דבר- לא לכם.

זהו בינתיים, אין לי כל כך מה להוסיף כרגע, כשיהיה עוד מה לחלוק, אכתוב זאת כאן.

כל שאלה שקשורה למכירה- זה המקום לעשות זאת.
אז אל תתביישו ותשאלו.
סכין שמקבלים במתנה לא בודקים לה בשיניים...

סכין מהגדרתה היא כלי לפני שהיא כלי נשק.

פרסם תגובה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ואורח אחד