דילמה דילמה.. מה לעשות??

פורום זה הינו הפורום הראשי של האתר.
במקביל לפורום זה יפתחו פורומים נוספים לפי הצורך...
פרסם תגובה
Shany
חדש בפורום
הודעות:5
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'
דילמה דילמה.. מה לעשות??

הודעה על ידי Shany » 23:35 ,4 אוקטובר 2007, ה'

היי חברים,
אני דיי חדש פה, אבל אני כבר דיי זמן מתעניין לומד קורא וכו לגבי חרבות (קטאנות) - כמו כן אני לומד אומנות לחימה יפנית - אייקידו כבר הרבה חודשים אז הכל מהכל מעניין אותי.

יש לי חבר בחול שמעוניין לשלוח לי קטאנה (כמובן מוכר לי אותה), והיא זמינה למשלוח בכל עת, הבעיה שלי היא כמובן המכס. (כן קראתי את הדביק). השאלה שלי היא לא מה המכס עושים, כי יכול להיות מצב שהם לא ישימו לב וישלחו את החרב לסניף הדואר, או שבאמת יימצאו לנכון לעקב לי את החרב.

השאלה שלי היא, מכיוון שעמותת א.נ.ק.ה (בה אני לא חבר כעת) מעניקה אפשרות לי אפשרות לייבא מוצרי אספנות (במקרה שלי חרב אספנים, במהדורה מיוחדת מקופלת/מחושלת בעבודה ידנית ועם להב חד), האם אני צריך באמת להרשם לאנקה (ולחכות חודשיים עד המפגש הבא) (אגב המפגש הקרוב הוא בעוד שבוע) כדי להיות חבר? ואז תהיה לי האפשרות לייבא את החרב, או שאני אוכל לדבר עם מישהו בהקשר להיתר מיוחד וחד פעמי (עד שאני יהיה חבר ב א.נ.ק.ה ואז אוכל להזמין חפצים כאוות נפשי) ? לחכות חודשיים כמובן שזו אפשרות.

הבעיה האם לייבא או לא לייבא בלי שום היתר/חבר בעמותה מהדהדת בראשי מכיוון שאני יודע שלפעמים המכס לא עושה בעיות עם החפץ הוא מהדורה מיוחד (לאספנים) - מה שכן החרב עברה שיפוץ ושינוי ידית וצבעים, ככה שהיא לא מוגדרת כחדשה מהחנות.

מה דעתכם?

תודה,
שני.

Guest

הודעה על ידי Guest » 9:31 ,5 אוקטובר 2007, ו'

כל תשובה שתקבל כאן תהיה תשובה טובה, כי אתה שואל בעצם מה יעשה המכס, שהוא לא צד לדיון כרגע.
מה שאני מציע לך לעשות זה לגשת מנהל בית המכס/סניף המכס הקרוב אליך, ולהציג לו את השאלה. תוך שאתה מציין שאתה אספן ומעונין ליבא חרב שיוצרה במהדורה מוגבלת וכו' ושאתה מתכוון להצטרף כחבר עמותה. אם לא יעזור, בודאי לא יזיק.
לא הייתי ממליץ ליבא חרב ולקוות לטוב, המכס לא יפספס חבילה בגודל הזה.

מייק

Shany
חדש בפורום
הודעות:5
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

הודעה על ידי Shany » 12:34 ,5 אוקטובר 2007, ו'

כן זה הרבה ביוקרטיה עם כל אנשי המכס האלו.. ולהיות חבר בעמותה של אנקה לוקח הרבה זמן (שני כנסים מינימום - לפחות 3 חודשים) כשיש לך את הפריט פשוט מוכן לשליחה.

האם אין דרך לשחרר בעזרת חבר עמותה? אחד שכן יש לו אישור לייבא?

Guest

הודעה על ידי Guest » 12:38 ,10 אוקטובר 2007, ד'

אם זה חבר עמותה שהוא סוחר אולי, אתה יכול לנסות את גיא רפאלי, יש לו אתר אינטרנט ושפ יש פרטים שלו, אולי יהיה מוכן בתשלום עמלה כלשהי.

וסרמן
תושב קבע בפורום
הודעות:70
הצטרף:2:00 ,1 ינואר 1970, ה'

ייבוא חרב

הודעה על ידי וסרמן » 13:35 ,10 אוקטובר 2007, ד'

שלום
פני אלי לטלפון 0522821472
ואראה מה אוכל לעשות


שחר

פרסם תגובה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 2 אורחים