שינוי החוק בדבר אחזקה כשרה של סכין

פורום זה הינו הפורום הראשי של האתר.
במקביל לפורום זה יפתחו פורומים נוספים לפי הצורך...
פרסם תגובה
סמל אישי של המשתמש
omery
מנהל אתר
הודעות:1089
הצטרף:10:10 ,20 ינואר 2010, ד'
שינוי החוק בדבר אחזקה כשרה של סכין

הודעה על ידי omery » 9:47 ,14 אוקטובר 2015, ד'

מה ששיגע אוותי זה הציטוט של האזרח שסייע בתפיסת הרוצח מרעננה בתאריך 13/10/2015:

" לקחתי את המטרייה... לצערי אין לי נשק... אם היה לי נשק אני חושב שהייתי משתמש בו... ".
למה להגיע למצב שאתה ערום וצריך להשתמש במטרייה?!

התמונה הזו, מתוך תיעוד תפיסות של כלי נשק שנתפסו במחסום קלנדיה בשבוע זה, היא ההסבר הכי פשוט, למה החוק הקובע שישראלים נורמטיביים ונורמליים, ללא הרשעות קודמות, שנושאים סכין ננעלת או מעל 10 ס"מ, מחזיקים אותה שלא למטרה כשרה, הוא ערכאי ודבילי.

כל כלי יכול לשמש ככלי הרג, גם מסור כמו בתמונה. ב-95% מהדקירות, דקרו מחבלים רוצחים יהודים תמימי לב עם סכיני מטבח ולא עם סכיני קומנדו או אולרים. בכל העולם מותר לשאת סכינים לשימוש יום יומי, בגדלים שונים, ולא - לא כל הסכינים נועדו לדקירה, גם סכיני מטבח לא יועדו לדקירה אך הם יכולים לשמש לכך.

סכינים הינם כלי שימושי שמטרתו לעבודה (חשמלאים, עובדי מחסן, חקלאים) או מקצוע (אנשי ביטחון) ואין סיבה שיאסרו על אדם יהודי נורמטיבי לשאת סכין למטרה כשרה (לא מדבר על מועדונים ובתי ספר), גם היא ננעלת וגם אם היא עברה 10 ס"מ.

וסליחה, בניגוד למה שחושבים אנשים מפחדים. אם סכין בכיס תגרום להם להרגיש ביטחון, אז למה לא? למה אקדח זה יותר טוב - ואם אכן יותר טוב, תאשרו לכל מי שכשיר וציוני להחזיק אקדח.

תלחץ כדי לראות תמונה בגודל מלא
עומר יעבץ
מנהל האתר

"מנהיגות, פירושה קודם כל, ניהול החיים על פי מערכת ערכים אישית, המותאמת לדרך החיים. מנהיג אינו מוטרד ממה שאחרים חושבים או אומרים: ההנעה שלו היא פנימית, והוא אינו זקוק להנעה מבחוץ כדי לבצע ולהצליח." סון דזה.

פרסם תגובה

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 4 אורחים