מדיניות החזרת מוצרים וביטולים - Canceling Policy - סכינים למבינים

knife big1

סַכִּין
×
 x 

סל הקניות ריק
סל הקניות
סל הקניות ריק

מדיניות ביטולים והחזרות  – אתר סכינים למבינים

         א.  כל הרוכש מוצר באתר http://knive.co.il  ("סכינים למבינים") רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 ("חוק הגנת הצרכן").

         ב.   להלן בקצרה כללי הביטול (כללי הביטול המלאים נמצאים בחוק הגנת הצרכן והם המחייבים:

          ג.  ביטול של עסקה ייעשה באמצעות פנייה בכתב לסכינים למבינים בלבד, באמצעות פקס מספר 072-2496292 ו/או באמצעות שליחת הודעה לשירות הלקוחות של סכינים למבינים מכרטיס הלקוח שלך באתר. להזדהות ומשלוח הודעת ביטול לחץ כאן.

         ד.  תוצאות הביטול עקב פגם או אי התאמה:

1) במקרה של ביטול עקב פגם במוצר או אי התאמה בין המוצר או השירות לבין הפרטים אשר נמסרו לך בנוגע למוצר או השירות ("אי התאמה") תחזיר סכינים למבינים, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה ולא תגבה דמי ביטול.

2) אם קיבלתם את המוצר, יש להעמידו לרשות הספק אשר פרטיו יימסרו לכם על ידי סכינים למבינים ("הספק") במקום שבו נמסר הנכס.

         ה.  תוצאות הביטול שלא עקב פגם או אי התאמה:

במקרה של ביטול שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה, תחזיר סכינים למבינים, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה ולא תגבה ממבצע הפעולה  סכום כלשהו, למעט דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.אם קיבלתם את המוצר, עליכם החובה להחזרת המוצר לספק במקום עסקו, על חשבונכם.

           ו. דעו: החזרת מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשותכם, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצעה בו הרכבה בבית הלקוח המשנה מצבו לרעה, כפופה לזכותה של סכינים למבינים לתבוע את נזקיה בשל כך.

          ז.   על מנת להימנע מנזק למוצר, אנו ממליצים כי המוצר יוחזר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

         ח.   לא ניתן לבטל עסקה שלא עקב פגם במוצר או אי התאמה בגין הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14ג (ד) לחוק הגנת הצרכן, כדלקמן:

1) טובין פסידים;

2) שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם המועד שנקבע למתן השירות חל בתוך שבעה ימים שאינם ימי מנוחה, ממועד עשיית העסקה;

3) מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ"ה-1995;

4) טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה;

5) טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.